Ekskluzywny Rynek Handlu B2B

Logo odprawy
Polska

Wyszukiwanie terazniejsze

Pomoc & Support

Hilfe

Restposten24 Pomoc& Support


1. Ogólne pytania odnośnie Stocklots24
2. Pytania dotyczące rejestracji i aktywacji konta
3. Pytania dotyczące menu klienta
4. Kilka rad dotyczących bezpiecznego targowania się
5. Do Support


1. Ogólne pytania dotyczące Stocklots24


Czym jest Stocklots24?

Stocklots24 jestmiędzynarodową, niezależną B2B platformą handlową z towarami nowymi oraz towarami pozostałymi z upadłości firm. Wszelka komunikacja jest prowadzona bezpośrednio między sprzedawcą i kupującym. W razie pytań odnośnie poszczególnych artykułów, proszę się najpierw zarejestrować oraz zalogować. Wtedy można zobaczyć dane oferującego, znajdującego się obok opisu artykułu.


Dalczego kosztuje Stocklots24 jednorazowo 94,01€?

Jednorazowa opłata za rejestrację chroni wzsystkich handlowców na tym portalu przed oszustwem. Nasze doświadczenia pokazały, iż nielegalni handlowcy nie uiszczająa opłat za rejestrację.


Widziałem ofertę, która mnie zainteresowała. Jak mogę zamówić lub otrzymać więcej informacji?

W tym celu należy się zarejestroweać oraz być zalogowanym. Następnie istnieje możliwość wysłania wiadomości do oferującego poprzez system wiadomościRestposten24. Wiadomość ta zostanie wysłana bezpośrednio do oferującego na podany przez niego adres E-Mail oraz do skrzynki odbiorczej Stocklots24. Kolejną możliwością jest bezpośrednie kupno artykułu poprzez "Kup teraz". W tym przypadku sprzedawca otrzyma E-Mail wraz z danymi kontaktowymi kupcy, a kupiec z danymi kontaktowymi sprzedawcy. Jeżeli zdecydujesz się na zakup artykułu poprzez "Kup teraz", masz możliwość po wcześniejszej, pomyślnej transakcji wystawienia opinii na temat partnera handlowego.


Jak mogę się skontaktować na platformie ze sprzedawcą?

W tym celu należy się zarejestrować oraz być zalogowanym. Następnie należy kliknąć na wybrany artykuł, po czym nastąpi możliwość przesłania wiadomości do sprzedawcy. Oferujący otrzyma wiadomość do własnej Stocklots24 skrytki pocztowej oraz na podany przez niego adres E-Mail. Ta wiadomość zostanie również zapisana w Twoim menu klienta w skrzynce odbiorczej.


Jak mogę uzyskać więcej informacji o firmie?

Jeżeli jesteć zalogowany, wystarczy kliknąć na nazwę firmy. Następnie dowiesz się więcej o oferującym, otrzymasz dokładny adres oraz zobaczysz logo firmy jeżeli takowe istnieje.


Jakie artykuły są zakazane?


  • Akcje, papiery wartościowe, obligacje
  • Oferty z treścią seksualną
  • Przedmioty archeologiczne
  • Papiery legitymacyjne oraz licencje urzędowe
  • Cracksoftware oraz wzselkie narzędzia rozszyfrowujące
  • Narkotyki, srodki odurzające oraz srodki zmieniające swiadomosc
  • Przedmioty eksplodujące, chemikalia lub podobne przedmioty narazające zdrowie
  • Prawo jazdy, bilety lotnicze, bilety wstępu
  • Gwarancje
  • Nieruchomości gruntowe oraz podobne prawa posiadłości gruntowej
  • Srodki masowego przekazu narażające młodzież
  • Karty kredytowe
  • Częsci ciała oraz ludzkie zwłoki
  • Leki, wszelki środki lecznicze oraz świadczenia lekarskie
  • Artykuły nacjonalno-socjalistyczne
  • Repliki oraz falsyfikaty
  • Towary tytoniowe
  • Zwierzęta oraz rośliny pod ochroną
  • Zabronione elektroniczne narzędzia
  • Broń, noże oraz wszelkie akcesoria tego typu
W międzynarodowym handlu mogą być zabronione również następujące artykuły:
  • Artykuły podlegające embargo (zakaz wywozu lub przywozu)
  • Katalogi, zródła zakupu oraz strony internetowe (URL's)
  • Alkohol
  • Banknoty loteryjne
Lista ta nie jest kompletną listą, ukazującą wszystkie artykuły, których handel na Stocklots24 jest zabroniony, lecz tylko selekcją niektórych zakazanych artykułów. Jeżeli nie jesteś pewny, czy Twój artykuł spełnia kryteria Stocklots24, tak prosimy o przesłanie E-Mail z zapytaniem.



2. Pytania dotyczące rejestracji oraz aktywacji

Jakie koszty muszę ponieść?
Za rejestrację zostanie naliczona jednorazowa kwota w wysokości 94,01€. Pozostałe koszty takie jak opłata za wystawienie lub kupno artykułu odpada. Opcjonalnie mogą wystąpić minimalne koszty za dodatkowe opcje takie jak wystawienie artykułu jako Top-artykuł lub sprawdzone członkostwo i dostęp do banku danych handlowców.

Jak mogę się zarejestrować?
Na przykład poprzez klinknięcie tutaj. Należy wypełnić puste pola, wyrazić zgodę z Ogólnymi Warunkami Handlowymi oraz wysłać rejestrację. Następnie należy wybrać formę jednorazowej opłaty za rejestrację. Kwotę tą można uiścić za pomocą PayPal, karty kredytowej oraz przelewu bankowego. Przy zapłacie za pomocą PayPal Account zostanie natychmiastowo aktywowany. Przy opłacie za pomocą przelewu bankowego, aktywacja konta nastąpi po wpływie należności. Po aktywacji można się zalogować, wtedy masz pełny dostęp do wszystkich danych oferujących.

Czy moja rejestracja oraz mój Account są ważne tylko dla jednego kraju?
Twoja rejestracja jest ważna na terenie całego świata. Możesz zalogować się na terenie całego świata na wszystkich Restposten24 und Stocklots24 platformach handlowych.

Zakończy się moje członkostwo automatycznie czy też muszę je rozwiązać?
Nie, automatyczne wypowiedzenie nie istnieje. Decyzja należy do Ciebie, czy chcesz zostać lub nie. Jeżeli nie, Twoje dane zostaną według życzenia usunięete z naszego systemu. Opłata za rejestrację jest jednorazowa.

Mam problem z zalogowaniem się
Aby się zalogować na Stocklots24 potrzebny jest wyłącznie Twój adres E-Mail oraz wybrane przez Ciebie podczas rejestracji hasło. Jeżeli zapomniałeś hasła, tak możesz tutaj zamówić nowe. Twój Browser musi zezwalać Cookies. Poprzez zmianę ustawień zabezpieczających w Twoim Browser, może dojść do problemów. Doradzamy nie zmieniać ustawień standardowych Twojego Browser lub te z powrotem do ustawień standardowych przywrócić.

Jak mogę zmienić mój profil, moje dane osobiste lub moje hasło?
Aby zmienić dane osobiste, musisz się zalogować. Proszę kliknąć na "Menu klienta", następnie w punkcie "Moje dane klienta" można zmienić dane osobiste według własnych życzen.

Jak mogę wystawić opinię mojemu partnerowi handlowemu?
Jeżeli chcesz wystawić opinię Twojemu partnerowi handlowemu, tak znajdziesz w Twoim menu klienta pod "Jeszcze nie wystawione opinie" tych partnerów handlowych, z którymi dokonałeś transakcji poprzez Button "Kup-teraz". Wystawienie opinii jest możliwe tylko, jeżeli dokonałeś zakupu poprzez "Kup-teraz". Jeżeli dokonałeś zakupu w Onlineshop oferującego, tak wystawienie opinii nie jest możliwe.



3. Pytania odnośnie menu klienta

Jakie E-Mail's wysyła Stocklots2424 oraz gdzie mogę odwołać ich wysyłanie?
Stocklots24 wysyła w regularnych odstępach różne prenumerowane E-Mail's:
  • Twój osobisty, tygodniowy Newsletter z nowymi ofertami z wybranych przez Ciebie rubryk. Te można odwołać w menu klienta pod "Osobisty Newsletter" poprzez usunięcie wszystkich haczyków.
  • Jeżeli otrzymujesz raz w miesiącu Twoją osobistą statystykę, tak ją odwołać w menu klienta pod "Osobista statystyka".
  • Jeżeli obserwowany przez Ciebie artykuł zostanie sprzedany, tak otrzymasz E-Mail z tą wiadomością. Aby odwołać tego E-Maila, należy skasować obserwowane artykuły.
Jak mogę zmienić język, którym posługuję się na tym portalu?
w Twoim menu klienta pod "Moje dane klienta" możesz wybrać język, w którym chcesz się posługiwać na Stocklots24. Zmiany te zostaną przejęte wraz z następnym logowaniem.

Co oznacza pole "Język artykułu" przy wystawianiu artykułu?
Ty wybierasz użytkowany przez Ciebie język Twojemu opisowi artykułu. Ten jest ustawiony już w języku, którym obsługujesz Stocklots24. Jeżeli chcesz sprzedać artykuły do różnych krajów, tak zalecamy wystawienie następującego artykułu w różnych językach.

Chciałbym wystawić większą ilość artykułów. Czy mogę te bezpośrednio importować?
Możliwe jest importowanie do 2500 artykuł za pomocą banku danych CSV. Możliwy jest również import kilku banków danych CSV. Szczegółowy opis oraz przykład banku danych CSV można znalezć w menu klienta w podpunkcie "Import artykułu".

Jak mogę wystawić Top-artykuł na stronie głównej lub w jednej z rubryk?
Aby wystawić artykuł jako Top-artykuł, należy pozostawić w menu klienta pod "Moje dane zapłaty" dane banku lub karty kredytowej..
Przy podaniu danych banku, należy zwrócić uwagę na siedzibę banku. Ta musi być w Niemczech, Austrii lub Holandii, a konto musi być prowadzone w Euro.
Z innych krajów rezerwacja Top-artykułów jest możliwa za pomocą numeru karty kredytowej.
Na początku przyszłego miesiąca otrzymasz rachunek, kwota rachunku zostanie potrącona z Twojego konta.

Jakie formaty obrazów mogę załadować?
Przy wystawieniu artykułu istnieje możliwość załadowania do 3 zdjęć.
Zdjęcia te mogą mieć dowolną wysokość i szerokość, muszą jednakże być w formacie JPG, GIF lub PNG oraz nie mogą przekraczać 400 KB. Szczegółowy opis znajdziesz tutaj: W Adobe-Format lub w Microsoft Word-Format.

Wysłałem wiadomość jednemu z użytkowników, ale nie otrzymałem odpowiedzi. Skąd mam wiedzieć, że moja wiadomość dotarła?
Przy wysyłaniu wiadomości za pomocą systemowi Stocklots24, ta zostanie automatycznie zapisana w menu klienta w Twojej skrzynce nadawczej.

Czym jest osobsity Newsletter?
W osobistym Newsletter możesz wybrać rubryki, które Cię interesują. Od tej chcwili otrzymasz raz w tygodniu Mail z wiadomością o nowo wystawionych artykułach z wybranych przez ciebie rubryk. Dzięki temu nie przeoczysz w przyszłości żadnych ofert. Oczywiście istnieje zawsze możliwość odwołania osobistego Newsletter.



4. Kilka rad dotyczących bezpiecznego handlowania się.

Stocklots24 próbuje nieustannie ukształtować handel tak, aby był bezpieczniejszym oraz chronić zarejestrowanych i poważnych handlowców przed oszustwem. Istnieje wszakże wysoka liczba środków ostrożności, które możesz zastosować, aby zmniejszyć ryzyko padnięcia oszustwem lub też takie ryzyko przedwcześnie wykryć. Internet oferuje oszustom coraz częściej poprzez jego anonimowość nowe możliwości. Z tego powodu zestawiliśmy dla Was kilka rad, dzięki którym kupujący oraz oferujący mogą zabezpieczyć się przed oszustwem. Podstawą jest spróbowanie dowiedzenia się jak najwięcej informacji dotyczących przyszłego partnera handlowego.

Kilka rad od Stocklots24:


  • Zgadza się numer telefonu?
  • Czy podany adres jest prawidłowy?
  • Czy ta firma jest zapisana w książce telefonicznej?
  • Istnieją negatywne opinie dotyczące tej firmy?
  • Wymagajcie od partnera dokumentów firmy typu:
    - rejestracja działalności
    - kopia dowodu osobistego
    - wyciąg z rejestru handlowego
  • Czy Twój partner handlowy jest "spradzonym członkiem" w Stocklots24?
  • Czy istnieje możliwość osobistego spotkania się z partnerem handlowym?
  • Zamówić najpierw próbkę towaru, aby przekonać się o jakości.
  • Nie wypłacać większych kwot pieniędzy jako zapłata z góry.
  • Nie przelewać pieniędzy na konto właściciela, którego się nie zna.
  • Płacić za poręczeniem, obecnie jest to możliwe w całej Europie.
  • Płacić za pomocą zaufanego serwisu.

Szczegółowe rady od Stocklots24:

Sprawdzić szczegółowe dane kontaktowe
Proszę zawsze sprawdzić czy podany przez partnera adres, numer telefonu oraz adres E-Mail odpowiada tym, które należą do firmyi które zostały Tobie podane. Jeżeli handlowiec podaje niekonsekwentne szczegóły kontaktowe, np. adres w Niemczech oraz numer telefonu innego kraju, doradzamy sprawdzić czy adres oraz numer telefonu zapisane są w lokalnym spisie telefonów. Także jeżeli podany zostanie adres E-Mail innej firmy, dla której on pracuje, należy sprawdzić jego wiarygodność.Proszę zwrócić uwagę na to, że oszustom możliwe jest posługiwanie się adresem firmy, z którą nie ma on doczynienia. Każdemu posiadającemu wiedzę techniki, możliwe jest wysyłanie wiadomości za pomocą sfałszowanego adresu E-Mail.

Członek z certyfikatem
Jeżeli handlowiec twierdzi, że jest "Sprawdzonym członkiem", tak proszę odwiedzić jego profil na Stocklots24 oraz sprawdzić jego wiarygodność.

Spotkaj się z partnerem handlowym osobiście
Jeżeli to możliwe, spróbuj spotkać się z partnerem handlowym osobiście. Także jeżeli internet oferuje mnóstwo informacji dotyczących partnera handlowego, nie istnieje nic co by zastępowało osobisty oraz zaufany kontakt. Tylko tak możliwe jest oszacowanie partnera. Nie zabierać ze sobą większych kwot pieniędzy na pierwsze spotkanie.

Zabezpiecz się poprzez zamówienie próbki towaru
Dokonaj zakupu dopiero po otrzymaniu próbki oraz bądz pewnym, że towar odpowiada Twoim oczekiwaniom, zanim dokonasz zakupu większej ilości, której jakość nie znasz.

Nie płać z góry
Czasami zanim dostawca przyjmie zlecenie, żąda zaliczki. Podczas gdy zaliczka u zaufanych partnerów handlowych nie jest niczym nadzwyczajnym, powinieneś przy pierwszej transakcji z nowym partnerem sprawdzić jego wiarygodność. Upewnij się czy istnieje dosyć informacji na temat sprzedawcy, zanim zgodzisz się na formę zaliczki oraz poproś o inną formę dokonania płatności np. za pomocą zaufanego serwisu.
Jeżeli sprzedawca jest bardziej skoncentrowany na zaliczce niż na innej formie zapłaty, bądz też nalega na zaliczkę, tak bądz w takiej sytuacji ostrożny. Prosimy o szczególną ostrożność w przypadku, gdy sprzedawca prosi o przelenaie pieniędzy na konto, którego właściciel jest nieznany.

Płatność za pobraniem
Poproś o możliwość opłaty za pobraniem. W tym przypadku sprzedawca jest pewny, że otrzyma pieniądze, a Ty, że otrzymasz zakupuiony towar. Jednakże niektórzy żądają skromnej zaliczki, aby zapobiec nie przyjęcia towaru przez drugą stronę. Kwota takiej zaliczki powinna być skromna.

Co zrobić, jeżeli padłem już ofiarą oszustwa?
W tym przypadku radzimy złożyć doniesienie o przestępstwie. Jeżeli towar nie zostanie dostarczony najpózniej do 4 tygodni po zapłacie, radzimy to zgłosić. Prosimy o przesłanie w takim przypadku kopii takiego doniesienia, abyśmy mogli zablokować Account tego handlowca.

Mamy nadzieję, że dzięki tym wskazówkom uchronimy Cię przed możliwymi szkodami.



5.Support

Jeżeli nie znalazłeś tutaj żadnej odpowiedzi na Twoje pytanie, proszę kliknąć na Support.

Cookie-Verwaltung

Lorem ipsum dolor, sit amet consectetur adipisicing elit. Omnis iste voluptates minima, cum ea magni possimus, velit assumenda consectetur sequi at quas quasi eveniet, eum qui dolores facilis officia dolorem. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Quia, assumenda perspiciatis. Fuga reiciendis minus quidem numquam inventore veritatis similique necessitatibus, quae, obcaecati deserunt quas blanditiis vero tempore sit ipsam laudantium.

Cookies

Aby ta strona działała poprawnie, czasami umieszczamy na twoim urządzeniu małe pliki zwane „ciasteczkami”. Pliki te są nieszkodliwe i nie zawierają danych osobowych.